Política de galetes

POLÍTICA DE GALETES

La web www.associaciosura.org utilitza galetes per a facilitar la interactuació dels seus usuaris i poder elaborar estadístiques sobre les visites que rep. En compliment de la Directiva 2009/136/CE, desenvolupada en el nostre ordenament per l’apartat segon de l’article 22 de la Llei de Serveis de Societat de la Informació, seguint les directrius de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, procedim a informar-li detalladament de l’ús que es realitza en la nostra web.

Política de galetes

Les galetes són petites quantitats d’informació que s’emmagatzemen en el navegador utilitzat per cada usuari, perquè el servidor recorde a aqueix usuari amb posterioritat quan torne a relacionar-se amb la web. Aquesta informació no revela la seua identitat ni dada personal alguna, però si que permet identificar-lo a vostè com un usuari concret que ja va visitar la web amb anterioritat, va visualitzar determinades pàgines…, i permet guardar les seues preferències personals, així com informació tècnica com poden ser visites o pàgines concretes que visite. Si rebutja la instal·lació de galetes podrà seguir usant el lloc web, encara que l’ús d’alguns dels seus serveis podrà ser limitat i, per tant, la seua experiència en el nostre lloc web resultarà menys satisfactòria.

Si vostè no desitja que s’emmagatzemen galetes en el seu navegador o vol rebre una informació cada vegada que una galeta sol·licite instal·lar-se, pot configurar el seu navegador perquè ho faça d’aqueixa forma. La major part dels navegadors permeten la gestió de les galetes de tres formes diferents:

-Les galetes es rebutgen sempre.
El navegador pregunta si l’usuari desitja instal·lar cada galeta.

-Les galetes s’accepten sempre.
El navegador també pot incloure la possibilitat d’especificar millor quina galeta han de ser acceptades i quines no. En concret, l’usuari pot normalment acceptar alguna de les següents opcions:

Rebutjar les galetes de determinats dominis.
Rebutjar les galetes de tercers.
Acceptar galetes com no persistents (s’eliminen quan el navegador es tanca).
Permetre al servidor crear galetes per a un domini diferent.

Pot trobar informació sobre com configurar els navegadors més usats en les següents ubicacions:

Explorer

Tipus de galetes usades

GALETES D’ANÀLISI ESTADÍSTICA
Són aquelles que ens permeten quantificar el nombre de visitants i analitzar estadísticament la utilització que fan els usuaris dels nostres serveis. Gràcies a açò, podem estudiar la navegació pel lloc web i millorar així l’oferta de productes i serveis que oferim.

GALETES DE CARÀCTER TÈCNIC I DE PERSONALITZACIÓ
Són aquelles que ens permeten controlar aspectes relacionats amb la sessió de l’usuari, de tal forma que podem millorar l’experiència de navegació dins del lloc web. Per exemple: ens permeten reconèixer l’idioma de l’usuari, impedeixen o dificulten atacs contra el lloc web o els seus usuaris, ens ajuden a proporcionar la correcta reproducció dels continguts multimèdia, milloren el rendiment, permetent distribuir el tràfic web de les nostres màquines entre diversos servidors, possibiliten la geolocalització del terminal i la configuració regional des d’on s’accedeix al servei, identifiquen el tipus de navegador amb el qual s’accedeix a la pàgina web, o reconeixen el disseny de continguts seleccionat.

GALETES PUBLICITÀRIES I COMPORTAMENTALES
Són aquelles que ens permeten gestionar eficaçment els espais publicitaris del nostre lloc web, adequant el contingut de l’anunci al contingut del servei sol•licitat o a l’ús que realitze del lloc web. Gràcies a elles, podem conèixer els seus hàbits de navegació en Internet i mostrar-li publicitat relacionada amb el seu perfil de navegació.

GALETES SOCIALS
Són aquelles necessàries per a les xarxes socials externes (Facebook, Twitter, YouTube…). La seua funció és controlar la interacció amb els ginys socials dins de la pàgina web.

GALETES DE TERCERS
Són aquelles galetes de tercers que permeten gestionar i millorar els serveis oferits.